Όροι και προϋποθέσεις

1.1. Η ιστοσελίδα www.phemeli.gr (εφεξής η «Ιστοσελίδα» ή το “E-shop”) αποτελεί την είσοδο στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας με την επωνυμία …ΦΕΡΜΕΛΗ ΑΜΚΕ., η οποία εδρεύει Λυκαβηττού 17, 10672, Αθήνα, τηλέφωνο: 2106467668 διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: lisapent@otenet.gr (εφεξής η «Εταιρεία»). Μέσω του e-shop ή/και τηλεφωνικά είναι δυνατή η διενέργεια εξ αποστάσεως αγορών προϊόντων και συγκεκριμένα αντικείμενα υψηλής αισθητικής και εξαιρετικής ποιότητας σε πρωτότυπα σχέδια καθώς και έργα τέχνης (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, τσάντες, πορτοφόλια, σοκολατάκια, φουλάρια, βραχιόλια, μενταγιόν κοκ), αλλά και διακοσμητικά είδη (εφεξής τα «Προϊόντα»). Η πώληση των προϊόντων γίνεται μόνο προς καταναλωτές (B2C), ήτοι προς κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα (εφεξής οι «Χρήστες» ή «Πελάτες»).

2. Δημιουργία Λογαριασμού:

2.1. Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό Πελάτη προκειμένου να προβείτε σε μία αγορά, καθώς υπάρχει η δυνατότητα αγοράς ως επισκέπτη (guest check-out).

2.2. Εφόσον το θελήσετε, μπορείτε να δημιουργήσετε Λογαριασμό Πελάτη πατώντας στο «Δημιουργία Λογαριασμού».

2.3. Ορθότητα υποβαλλόμενων δεδομένων: Καλείστε να εισάγετε κατά την εγγραφή σας τα υποχρεωτικά (ή/και τα προαιρετικά, εφόσον το επιθυμείτε) στοιχεία σας (Όνομα, επίθετο, διεύθυνση παράδοσης προϊόντων, e-mail και τηλέφωνο) τα οποία θα πρέπει να είναι απολύτως ορθά, αληθή, ακριβή και επικαιροποιημένα και να τα διατηρείτε αυτά ορθά, αληθή, ακριβή και επικαιροποιημένα καθόλη τη διάρκεια τήρησης του Λογαριασμού Η Εταιρεία αποκτά πρόσβαση στα στοιχεία του Λογαριασμού Πελάτη για τους σκοπούς του e-shop και εν γένει για ενέργειες που σχετίζονται με τη διαδικασία παραγγελίας και αγοραπωλησίας από το e-shop. Σε περίπτωση μεταγενέστερης αλλαγής οποιουδήποτε από αυτά, θα πρέπει να ενημερώσετε την εταιρεία μέσω του λογαριασμού σας στην Ιστοσελίδα, καθώς και στη φόρμα επικοινωνίας που διατίθεται στην Ιστοσελίδα.

2.4. Εκ του νόμου υποχρέωση του e-shop για ενημέρωσή σας για την εξέλιξη της παραγγελίας σας: Η Εταιρεία μας με βάση την νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή οφείλει να αποστείλει σε εσάς ενημερώσεις στο πλαίσιο σύναψης και εκτέλεσης της σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως (προ-συμβατικά ή μετά την σύμβαση). Σε περίπτωση που οι συμβατικές ή νόμιμες υποχρεώσεις της εταιρείας δεν εκπληρωθούν εγκαίρως και προσηκόντως εξαιτίας της χρήσης αναληθών, λανθασμένων ή μη επικαιροποιημένων προσωπικών στοιχείων τα οποία δηλώνετε, η εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει. Επιπλέον φέρετε την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία ή βλάβη επέλθει στην Εταιρεία εξαιτίας αναληθών, εσφαλμένων ή μη επικαιροποιημένων στοιχείων που δηλώθηκαν από εσάς.

2.5. Ολοκλήρωση δημιουργίας λογαριασμού: Επισημαίνεται ότι για να συνδεθείτε για πρώτη φορά στο Λογαριασμό σας στο e-shop ακολουθείται υποχρεωτικά η διαδικασία διπλής επιβεβαίωσης εγγραφής (double opt-in) στο email σας. Ειδικότερα, σας αποστέλλεται από την Εταιρεία αρχικό επιβεβαιωτικό e-mail προς τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δώσει, με ένα λινκ ενεργοποίησης το οποίο θα πρέπει να πατήσετε για να επιβεβαιώσετε και να ενεργοποιήσετε το Λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που δεν προβείτε σε ενεργοποίηση κατά τα ανωτέρω, τότε η Εταιρεία θα διαγράφει τα δεδομένα που έχετε εντός τριάντα (30) ημερών και άρα θα πρέπει να επαναλάβετε την εγγραφή σας από την αρχή.

2.6. Προστασία κωδικών λογαριασμού: Απαραίτητο στοιχείο αποτελεί επίσης και η δημιουργία ενός μυστικού κωδικού σύνδεσης τον οποίο θα θέσετε ο ίδιος με βάση τους ισχύοντες κάθε φορά κανόνες ασφαλείας για τη δημιουργία κωδικών. Με τον κωδικό αυτό θα αποκτάτε πρόσβαση στον Λογαριασμό σας όποτε επιθυμείτε. Ο κωδικός αυτός σας ταυτοποιεί και οφείλετε να τον διατηρείτε πάντοτε μυστικό και ασφαλή. Ειδικότερα, φέρετε την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για την προστασία του μυστικού κωδικού πρόσβασης που έχετε δημιουργήσει και χρησιμοποιείτε για την είσοδό σας στο λογαριασμό σας. Οφείλετε να αποφεύγετε τελείως την παραχώρηση του κωδικού πρόσβασης σε τρίτους προκειμένου να αποτραπεί η οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση και χρήση.
Φέρετε την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για οποιαδήποτε ενέργεια (πράξη ή παράλειψη) πραγματοποιείται μέσω του λογαριασμού σας. Η εταιρεία αποποιείται οποιασδήποτε ευθύνης για ζημίες που προκύπτουν από τη χρήση του λογαριασμού λόγω μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης ή χρήσης του λογαριασμού σας.

2.7. Διαγραφή Λογαριασμού: Μπορείτε να διαγράψετε το λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή κατά βούληση, με την αποστολή e-mail στο lisapent@otenet.gr Με την υποβολή του αιτήματος διαγραφής του Λογαριασμού σας, θα διαγράψουμε και όλα τα δεδομένα που περιέχονται σε αυτόν.

3. Πως μπορώ να υποβάλλω μια παραγγελία και να ολοκληρώσω μια αγορά;

3.1. Επιλογή προϊόντων: Συγκεκριμένα, εισερχόμενοι στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να επιλέξετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει, ανατρέχοντας στην αντίστοιχη κατηγορία προϊόντων. Πατώντας πάνω στο προϊόν που σας ενδιαφέρει, μπορείτε να δείτε φωτογραφία του προϊόντος και την περιγραφή του.

3.2. Προσθήκη στο καλάθι: Στη συνέχεια, μπορείτε να το προσθέσετε στο καλάθι αγορών σας πατώντας στο αντίστοιχο κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι». Έχετε ανά πάσα χρονική στιγμή τη δυνατότητα να δείτε λεπτομέρειες σε σχέση με το περιεχόμενο του καλαθιού σας (δηλαδή Προϊόντα τα οποία έχετε επιλέξει σε προηγούμενα στάδια να αγοράσετε) και να ενημερωθείτε για το κόστος αυτών καθώς και για το κόστος αποστολής σύμφωνα με τον πίνακα χρεώσεων μεταφορικών (προσωρινά στοιχεία). Ταυτόχρονα, σας παρέχεται η δυνατότητα τροποποίησης των περιεχομένων του καλαθιού με τη διαγραφή μέρους ή του συνόλου των περιεχομένων του ή την αλλαγή των ποσοτήτων που έχετε επιλέξει.

3.3. Ολοκλήρωση επιλογής προϊόντων για υποβολή παραγγελίας: Κατόπιν περνάτε στο επόμενο στάδιο που απαιτείται για την ολοκλήρωση της υποβολής της παραγγελίας σας. Στο σημείο αυτό καλείστε:
(α) είτε να δημιουργήσετε λογαριασμό Πελάτη (ή να συνδεθείτε αν έχετε ήδη λογαριασμό)
(β) είτε να προβείτε σε ολοκλήρωση της υποβολής της παραγγελίας ως επισκέπτης (χωρίς δηλαδή να δημιουργήσετε λογαριασμό Πελάτη – guest check-out). Μετά την συμπλήρωση των στοιχείων σας θα λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο καλείστε να επιλέξετε ανάμεσα στους προσφερόμενους από την Εταιρεία μας τρόπους αποστολής και το κόστος των μεταφορικών.

3.4. Υποβολή παραγγελίας/Πρόταση προς σύναψη σύμβασης αγορών: Αφού ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση όλων των ζητούμενων από εσάς στοιχείων και εφόσον επιθυμείτε να υποβάλετε πρόταση προς παραγγελία για την αγορά των προϊόντων αυτών, θα πρέπει πρώτα να διαβάσετε προσεκτικά και να αποδεχτείτε τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις και κατόπιν συνεχίζετε πατώντας το κουμπί «Ολοκλήρωση Αγοράς με Υποχρέωση Πληρωμής» εφόσον επιβεβαιωθεί η αγορά του.

3.5. Πώς ολοκληρώνεται η αγορά σας: Η σύναψη της σύμβασης αγοράς ολοκληρώνεται ως εξής:

ι) Αν επιβεβαιωθεί από εμάς η διαθεσιμότητα του προϊόντος και της τιμής: Λαμβάνετε αυτοματοποιημένο μήνυμα επιβεβαίωσης λήψης της παραγγελίας, με την επιφύλαξη όμως ελέγχου της τιμής και της διαθεσιμότητας, το οποίο σας αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που μας έχετε δηλώσει και θα ολοκληρωθεί η αγορά σας με βάση την παραγγελία σας.
ιι) Σε περίπτωση που το προϊόν τελικά δεν είναι διαθέσιμο ή υπάρχει σφάλμα στην τιμή: θα ενημερώνεστε σχετικά (με email) και θα μπορείτε αν θέλετε να κάνετε νέα παραγγελία, άλλως η παραγγελία σας θα ακυρώνεται. Σε περίπτωση που ακυρωθεί η παραγγελία σας και έχετε ήδη καταβάλει το αντίτιμο, αυτό θα σας επιστρέφεται με τον τρόπο που κατεβλήθη.
Αν επιθυμείτε μπορείτε να μας δηλώσετε να σας αποστείλουμε email όταν θα υπάρχει ξανά απόθεμα στην αποθήκη μας.
Τα Προϊόντα που γνωρίζουμε εξαρχής ότι δεν είναι άμεσα διαθέσιμα θα φέρουν την ένδειξη «κατόπιν παραγγελίας» (“upon request”) και θα παρέχεται σε εσάς η δυνατότητα παραγγελίας του εν λόγω Προϊόντος και παράδοση εντός δεκαπέντε (15) εργασίμων ημερών. Σε αυτήν την περίπτωση θα ισχύει η ως άνω περιγραφόμενη (υπό i) διαδικασία σύναψης σύμβασης αγοραπωλησίας. Θα γίνεται έτσι?

3.6. Ενημέρωση για παράδοση στην μεταφορική: Αν ολοκληρωθεί η αγορά, θα ενημερώνεστε με ένα νέο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν το προϊόν θα δοθεί προς παράδοση στην εταιρεία ταχυμεταφορών που θα περιλαμβάνει και τα απαραίτητα στοιχεία για την παρακολούθηση παράδοσης της παραγγελίας του από εσάς (ενδεικτικά tracking number και εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης). Σε περίπτωση που υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας θα σας ενημερώσουμε σχετικά με αποστολή email ή τηλεφωνικά εφόσον μας έχετε καταχωρήσει το κινητό σας τηλέφωνο κατά την υποβολή της παραγγελίας.

4. Τι ισχύει σε σχέση με τις τιμές των προϊόντων;

Οι τιμές των προϊόντων που αναγράφονται στο E-shop είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον φόρο προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ). Οι τιμές που αναγράφονται στο e-shop ισχύουν μόνο για τα προϊόντα που αγοράζονται αποκλειστικά από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας. Οι αναγραφόμενες τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν τις πρόσθετες απαιτούμενες επιβαρύνσεις αποστολής οι οποίες προστίθενται πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ανάλογα με την περιοχή παράδοσης των Προϊόντων, καθώς και το ύψος της παραγγελίας (βλ. όρους παραδόσεων [εδώ]). Η Eταιρεία διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε, να αλλάξει την εμπορική της πολιτική σε σχέση με το κόστος παράδοσης και του τρόπους πληρωμής, εξυπακούεται ενημερώνοντας εσάς πριν από τη σύναψη της εκάστοτε αγοράς.

5. Διευθετήσεις πληρωμών

5.1. Για την αγορά Προϊόντων μέσω του e-shop, ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει έναν από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής, ανάλογα με τη χώρα αποστολής του Προϊόντος:

5.1.1. με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

5.2. Σε κάθε περίπτωση, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τον τρόπο διευθέτησης πληρωμών και να προσθέσει ή να τροποποιήσει τις διαδικασίες, χωρίς προειδοποίηση των Πελατών οι οποίοι θα ενημερώνονται για τους ισχύοντες κάθε φορά τρόπους πληρωμής από την σχετική ανάρτησή τους στο e-shop το αργότερο κατά το check-out (πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους).

5.3. Επισημαίνεται ότι στις περιπτώσεις χρήσης πιστωτικής κάρτας ή υπηρεσιών ηλεκτρονικών πληρωμών τρίτων παρόχων, η διαδικασία θα πραγματοποιείται και θα ολοκληρώνεται δια μέσου του τρίτου παρόχου, ο οποίος παρέχει κατά δήλωσή του όλα τα εχέγγυα ασφαλείας των ηλεκτρονικών πληρωμών. Έκαστος τρίτος πάροχος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την επεξεργασία τους για την ολοκλήρωση της πληρωμής. Οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργηθεί κατά την πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή με άλλο μέσο ηλεκτρονικών πληρωμών υπεύθυνος θα είναι ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών. Η Εταιρεία δεν αποθηκεύει και δεν επεξεργάζεται τα στοιχεία των καρτών των Πελατών. Η Εταιρεία δικαιούται επίσης να απορρίψει την παραγγελία Πελάτη ή να υπαναχωρήσει από την πώληση οποτεδήποτε εφόσον διαπιστωθεί ή υφίσταται το ενδεχόμενο να υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα σε σχέση με τα στοιχεία της κάρτας ή με τη χρήση των υπηρεσιών ηλεκτρονικών πληρωμών. Εξυπακούεται ότι ο Πελάτης φέρει την πλήρη και αποκλειστική ευθύνη για την ορθή εισαγωγή και συμπλήρωση στο σύστημα πληρωμών των στοιχείων που απαιτούνται για την διενέργεια των πληρωμών. Τα ίδια ως άνω ισχύουν και όταν η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω άλλων παρόχων ή μέσω υπηρεσιών ηλεκτρονικών υπηρεσιών που προσφέρουν τα εκάστοτε τραπεζικά ιδρύματα, οπότε και ο Πελάτης δεσμεύεται από τους όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για αυτούς τους παρόχους και για αυτές τις χρησιμοποιούμενες υπηρεσίες.

6. Διευθετήσεις παράδοσης

6.1 Η παράδοση των Προϊόντων που ο Πελάτης αγοράζει μέσω του e-shop θα πραγματοποιείται σύμφωνα με τους ειδικότερους Όρους Παράδοσης , οι οποίοι βρίσκονται [εδώ] και τους οποίους (Όρους Παράδοσης) ο Πελάτης δηλώνει, δια της αποδοχής των παρόντων Όρων Χρήσης, ότι έχει διαβάσει και αποδέχεται.

6.2 Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει την πολιτική παράδοσης των προϊόντων της οποτεδήποτε, με σχετική ανάρτηση στο ηλεκτρονικό κατάστημα πριν από την σύναψη της εκάστοτε σύμβασης και μόνον για μελλοντικές συμβάσεις.

6.3 Η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί την προσήκουσα και εμπρόθεσμη παράδοση των Προϊόντων στον αγοραστή, όταν η παράδοση πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών (οπότε και δύναται να υπάρχει διαφοροποίηση στο χρόνο παράδοσης), η οποία γίνεται με βάση το χρονοδιάγραμμα των παραδόσεων του κούριερ. Η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν επιβαρύνσεις που επιβάλλει μονομερώς το κούριερ (ο Πελάτης δύναται να επιβαρυνθεί με τυχόν κόστος φύλαξης από την εταιρεία ταχυμεταφορών για την μη παραλαβή του προϊόντος κατά τις αναφερόμενες ανωτέρω ημερομηνίες παράδοσης).

6.4 Σε περίπτωση που η παράδοση απαιτείται να γίνει σε ή μέχρι ή μετά από μια ορισμένη προθεσμία, ο Πελάτης οφείλει να δηλώσει τούτο κατά την παραγγελία του σε σχόλιο. Η Εταιρεία δεν δεσμεύεται ωστόσο να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός της ως άνω προθεσμίας και θα ενημερώσει σχετικά τον Πελάτη με email κατά την αποστολή της Επιβεβαίωσης Ολοκλήρωσης Παραγγελίας ή τηλεφωνικώς, αφού έχει λάβει υπόψη της τη δυνατότητα παράδοσης κατά τα ανωτέρω.

7. Μπορώ να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση και υπό ποιες προϋποθέσεις;

7.1. (α) Δικαιούσθε βάσει του νόμου, να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση σε περίπτωση που είστε καταναλωτής, ήτοι φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική σας δραστηριότητα, χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση με την επιφύλαξη των όρων κατωτέρω, δηλώνοντάς το στην εταιρεία εντός 14 ημερών από τότε
– που αποκτήσατε την φυσική κατοχή των αγαθών, ή
– σε περίπτωση σύμβασης που αφορά πολλά αγαθά παραγγελθέντα με μια παραγγελία και παραδιδόμενα χωριστά: από τότε που αποκτήσατε την φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού.
Σημειώνεται ότι η υπαναχώρηση δεν ισχύει σε περίπτωση των νομικών προσώπων! Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, θα ενημερώσετε την εταιρεία με κάθε εύλογο μέσο για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερών περιλαμβάνοντας μια ξεκάθαρη δήλωση υπαναχώρησης, (όλως ενδεικτικά):
– επιστολή με ταχυδρομείο ή κούριερ
– με email στο lisapent@otenet.gr
Σε περίπτωση αποστολής της δήλωσης υπαναχώρησης με e-mail η εταιρεία θα σας στείλει επιβεβαίωση της λήψης της υπαναχώρησής σας. Ωστόσο, βάσει του νόμου φέρετε ο ίδιος την υποχρέωση απόδειξης της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και επιστροφής των προϊόντων κατά τα κατωτέρω οριζόμενα.
(β) Διευκρινίζεται ότι δεν δύναται να επιστραφεί λόγω υπαναχώρησης, ένα Προϊόν το οποίο είναι εξατομικευμένο, και το οποίο έχει κατασκευασθεί ειδικά για τον Πελάτη κατόπιν παραγγελίας του Πελάτη μέσω της ιστοσελίδας κατά τα ανωτέρω προσαρμοσθεί στο μέγεθος που επιθυμεί ο Πελάτης κατόπιν συνεννόησης και με ειδική παραγγελία.

7.2. Υποχρεώσεις του Πελάτη για την επιστροφή του Προϊόντος στο πλαίσιο της υπαναχώρησης:

Σε περίπτωση που ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης κατά τα ανωτέρω, ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει το Προϊόν με τον ακόλουθο τρόπο:

7.2.1 Αποστέλλοντας στην Εταιρεία  ΦΕΡΜΕΛΗ ΑΜΚΕ Λυκαβηττού 17, 10672 Αθήνα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε στην Εταιρεία ότι υπαναχωρεί από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν ο Πελάτης στείλει πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Δεν θα γίνεται αποδεκτή η αποστολή ή παράδοση προϊόντος κατά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης όταν τα προϊόντα αποστέλλονται ή παραδίδονται σε σημείο άλλο εκτός από την κεντρική αποθήκη της Εταιρείας.

7.2.2 Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή θα πρέπει το Προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε,να μην έχει γίνει καμία χρήση, στην πλήρη αρχική του συσκευασία, η οποία θα είναι σε άριστη κατάσταση (πέρα από τυχόν φθορές που θα έχουν δημιουργηθεί κατά τη μεταφορά), καθώς και να φέρει μαζί του όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν, συμπεριλαμβανομένης της πρωτότυπης ή αντιγράφου της απόδειξης αγοράς.

7.2.3 Ο Πελάτης επιβαρύνεται σε κάθε περίπτωση με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών.

7.2.4 Ο Πελάτης φέρει από τον νόμο την ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των Προϊόντων προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία τους, επιδεικνύοντας την ίδια επιμέλεια με την οποία θα εξέταζε το προϊόν σε κάποιο κατάστημα και όχι περισσότερο από αυτό.

7.3 Συνέπειες υπαναχώρησης:

7.3.1 Εάν ο Πελάτης υπαναχωρήσει νομίμως από την παρούσα σύμβαση με τις προϋποθέσεις που περιγράφονται ανωτέρω, η Εταιρεία θα επιστρέψει τυχόν καταβληθέν χρηματικό αντίτιμο που έλαβε, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης αν αυτά καταβλήθηκαν από τον Πελάτη – εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στην επιλογή του Πελάτη να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί η Εταιρεία την απόφαση του Πελάτη να υπαναχωρήσει από την παρούσα σύμβαση.

7.3.2 Στην περίπτωση που έχει γίνει χρήση πιστωτικής κάρτας η Εταιρεία θα ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και εν συνεχεία η τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια ώστε το ποσό να πιστωθεί στην πιστωτική κάρτα. Επισημαίνεται ότι κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.

7.3.4 H Εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα Προϊόντα ή μέχρις ότου ο Πελάτης παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά.

7.3.5 Σε περίπτωση που η παραγγελία αφορούσε περισσότερα Προϊόντα και μέρος μόνον αυτών επιστραφεί ή μέρος μόνον πληροί τις προϋποθέσεις ώστε να ισχύει η υπαναχώρηση, εξυπακούεται ότι τα χρήματα που θα επιστραφούν θα αναλογούν στο μέρος των Προϊόντων που επιστράφηκε προσηκόντως. Ο Πελάτης επιβαρύνεται με τυχόν έξοδα της Εταιρείας εξαιτίας σφαλμάτων του Πελάτη κατά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης που επιβαρύνουν την Εταιρεία.

8. Πολιτική Επιστροφών

8.1. Εφόσον ο Πελάτης το επιθυμεί, μπορεί σε χρονικό διάστημα εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής να προβεί σε επιστροφή του Προϊόντος (επειδή ενδεικτικά το νούμερο δεν είναι σωστό ή επειδή θέλει να κάνει ανταλλαγή με άλλο προϊόν). Ο Πελάτης σε μία τέτοια περίπτωση επιβαρύνεται ο ίδιος με τα έξοδα αποστολής. Η Εταιρεία εντός χρονικού διαστήματος δεκαπέντε (15) ημερών και με δικές της δαπάνες θα προβαίνει σε προσαρμογή του Προϊόντος ή θα προχωρεί σε αντικατάσταση του με άλλο ίσης αξίας (κατά περίπτωση) και θα επιβαρύνεται η ίδια με τα έξοδα αποστολής του νέου Προϊόντος. Για να επιστραφεί το Προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί από τον Πελάτη.

8.2. Δεν προβλέπεται διαδικασία επιστροφής χρημάτων.

8.3. Με την εξαίρεση του ελαττωματικού προϊόντος (και με την επιφύλαξη όσων αναφέρονται στο άρθρο 9 κατωτέρω), για να γίνει δεκτή μία επιστροφή θα πρέπει το Προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, να μην έχει γίνει καμία χρήση, στην πλήρη αρχική του συσκευασία, η οποία θα είναι σε άριστη κατάσταση (πέρα από τυχόν φθορές που θα έχουν δημιουργηθεί κατά τη μεταφορά), καθώς και να φέρει μαζί του όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν, συμπεριλαμβανομένης της πρωτότυπης ή αντιγράφου της απόδειξης αγοράς.

9. Ποια είναι η ευθύνη της εταιρείας από την πώληση και τι συμβαίνει σε περίπτωση που αγοράσω προϊόντα με πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων;

9.1 Η εταιρεία φέρει την ευθύνη εκπλήρωσης της πώλησης κατά τα αναφερόμενα στον ΑΚ καθώς και τα ειδικότερα προσδιοριζόμενα στην παρούσα σύμβαση και στον νόμο για τις εξ αποστάσεως συμβάσεις και την προστασία του καταναλωτή. Δεν ευθύνεται για άμεσες, έμμεσες, ειδικές, τυχαίες, επακόλουθες ζημίες του αγοραστή ή για διαφυγόν κέρδος αυτού, ούτε για ζημιά στη φήμη, την πελατεία ή την υπόληψη του αγοραστή, ή για το κόστος παροχής υποκατάστατων προϊόντων και υπηρεσιών, τα οποία προκύπτουν από ή σχετίζονται με τις συμβάσεις αγοραπωλησίας που καταρτίζονται στο παρόν E-shop ή από την χρήση, αδυναμία χρήσης ή λειτουργίας ή αστοχίες της παρούσας Ιστοσελίδας. Επίσης, δεν ευθύνεται σε περίπτωση που δικαιούσθε την επιστροφή μέρους ή του συνόλου του τιμήματος για τυχόν καθυστέρηση των συνεργαζόμενων παρόχων υπηρεσιών πληρωμών για την εκτέλεση της σχετικής εντολής που η εταιρεία έχει δώσει εμπροθέσμως. Η Eταιρεία δεν εγγυάται ότι οι σελίδες, υπηρεσίες, επιλογές, τα περιεχόμενα, οι τιμές, οι περιγραφές και η διαθεσιμότητα των προϊόντων θα παρέχονται χωρίς διακοπή και χωρίς σφάλματα.

9.2 Η Εταιρεία επιδεικνύει την προσήκουσα επιμέλεια ώστε οι φωτογραφίες των προϊόντων που εμφανίζονται στο E-shop να απεικονίζουν κατά το μέτρο του δυνατού την πραγματική κατάσταση των προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση, όμως, αποδέχεστε ότι οι τα προϊόντα που εμφανίζονται στις φωτογραφίες μπορεί να αποκλίνουν από την πραγματική κατάσταση, μορφή, μέγεθος, χρωματισμό και εν γένει εικόνα των πωλούμενων προϊόντων από το E-shop. Η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση απόκλισης της φωτογραφικής απεικόνισης του προϊόντος από την πραγματική του εικόνα.

9.3 Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια προκειμένου να σας παραδώσει το προϊόν που παραγγείλατε το οποίο θα φέρει τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα σύμφωνα με το άρθρο 534 ΑΚ. Ωστόσο, στην σπάνια περίπτωση που παραλάβετε προϊόν με ελαττώματα ή εάν προκύψει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως με την εταιρεία ως ακολούθως, ήτοι lisapent@otenet.gr ή στο τηλέφωνο 2106467668, προκειμένου να συνεννοηθείτε για το ζήτημα αυτό και να ασκήσετε τυχόν δικαιώματά σας.

9.4. Στην περίπτωση ελαττωματικού Προϊόντος, ο Πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή με e-mail προκειμένου να ενημερώσει σχετικά την εταιρεία. Το Προϊόν θα επιστρέφεται από τον Πελάτη στην Εταιρεία υποχρεωτικά εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του Προϊόντος (με έξοδα της εταιρείας). Μετά την εξέταση του προϊόντος και την διαπίστωση από την Εταιρεία ότι υφίσταται ελάττωμα, η Εταιρεία θα αναλαμβάνει με δικές της δαπάνες την επιδιόρθωση ή την αντικατάσταση του Προϊόντος με νέο (κατά περίπτωση).

10. Δικαιώματα Πνευματικής και Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας

10.1 Τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στο λογισμικό καθώς και στο περιεχόμενο του e-shop ανήκουν στην Εταιρεία είτε στους εκάστοτε νόμιμους δικαιούχους και προστατεύονται από την ισχύουσα νομοθεσία για τα πνευματικά δικαιώματα. Ο Πελάτης δεν διαθέτει καμία άδεια ή συγκατάθεση χρήσης, με κανένα τρόπο, των εμπορικών σημάτων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή των σημάτων που ανήκουν σε τρίτα νομικά πρόσωπα (κατασκευαστές των προϊόντων που διαθέτει προς πώληση η Εταιρεία). Επιπλέον όλες οι εμπορικές επωνυμίες που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα υπόκεινται δεόντως σε νομική προστασία.

10.2 Η εμφάνιση και προβολή του περιεχομένου του E-shop δεν νοείται ως μεταβίβαση ή/και εκχώρηση άδειας ή/και δικαιώματος χρήσης του. Ο Πελάτης μπορεί να αποθηκεύει, εκτυπώνει και εμφανίζει το διαθέσιμο περιεχόμενο αποκλειστικά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η δημοσίευση, διαχείριση, πώληση διανομή, ολική ή μερική αντιγραφή, μεταφορά, μεταποίηση, αποθήκευση, αναδημοσίευση, τροποποίηση ή αναπαραγωγή με άλλο τρόπο, η δημιουργία αντιγράφων σε οποιαδήποτε μορφή ή άλλου είδους εκμετάλλευση του ηλεκτρονικού καταστήματος ή οποιουδήποτε μέρους του περιεχομένου ή αντιγράφων του περιεχομένου εμφανίζεται στο e-shop για οποιοδήποτε εμπορικό σκοπό, χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση της Εταιρείας. Δεν επιτρέπεται, επίσης, η τροποποίηση, μετάφραση, αποσυμπίληση, ανακατασκευή ή δημιουργία παράγωγων έργων με χρήση οποιουδήποτε λογισμικού ή συνοδευτικής τεκμηρίωσης προσφέρει η Εταιρεία ή οι πάροχοι άδειας αυτής.

11. Εφαρμοστέο Δίκαιο και Δικαιοδοσία

11.1 Οι παρόντες όροι διέπονται από και ερμηνεύονται σύμφωνα με τους νόμους της Ελλάδας. Συμφωνείτε με την αποδοχή των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων ότι υπάγεσθε στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων της πόλης της Αθήνας στην Ελλάδα. Εδώ μπορείτε να δείτε και τον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

11.2 Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.choose Language
η οποία δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές και τους προμηθευτές να υποβάλουν τις τυχόν διαφορές, που προκύπτουν από αγορές μέσω διαδικτύου, σε διαδικασία επίλυσης μέσω διαδικτύου. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι : το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE) – Συνήγορος του Καταναλωτή, Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 info@eccgreece.gr και url http://www.synigoroskatanaloti.gr/.
Επισημαίνεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για να απευθυνθεί ο καταναλωτής στην διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφοράς είναι να έχει προηγουμένως γνωστοποιήσει το πρόβλημά του σε εμάς στο email lisapent@otenet.gr […] προς εξεύρεση λύσης ή στο τηλέφωνο 2106467668. Η διαδικασία ΕΕΔ είναι με βάση τον νόμο, μη δεσμευτική για τα μέρη που δύνανται να αποχωρήσουν οποτεδήποτε από αυτή. Ο καταναλωτής μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα ΕΕΔ προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εναλλακτική επίλυση διαφορών μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://www.efpolis.gr/el/epanorthosi-askisi-dikaiomaton/79-exodikastiki-epilisi.html.

12. Λοιποί Όροι

12.1 Διατηρούμε το δικαίωμα:
α) να μεταβάλλουμε οποτεδήποτε, μέρος ή το σύνολο των παρόντων όρων χρήσης οι οποίες αλλαγές θα ισχύουν από την ανάρτησή τους και θα ενημερωθείτε για τους ισχύοντες όρους κάθε φορά κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας ή/και (κατά την επιλογή της Εταιρείας) με σχετικό pop-up μήνυμα κατά την είσοδό σας στο e-shop (όταν απαιτείται) ή στον Λογαριασμό σας -εφόσον έχετε Λογαριασμό ή και με ατομική επικοινωνία στα στοιχεία επαφής σας.
β) να ανανεώσουμε ή αναβαθμίσουμε ή περιορίσουμε μέρος ή το σύνολο του περιεχομένου και των προϊόντων του E-shop
γ) να ανανεώσουμε ή αναβαθμίσουμε μέρος ή το σύνολο της εξωτερικής εμφάνισης (interface), της δομής ή της σύνθεσης (configuration) του E-shop καθώς και των τεχνικών της προδιαγραφών καθώς επίσης και
δ) να περιορίζουμε την πρόσβαση στο σύνολο του E-shop ή σε μέρος αυτού.
ε) Επίσης η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε, αναιτιολόγητα και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του επισκέπτη της Ιστοσελίδας να ματαιώσει, να αναστείλει οριστικά ή προσωρινά ή να τερματίσει τη λειτουργία της.
στ) Υπογραμμίζεται ότι η Εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να τροποποιεί τα παρεχόμενα προς πώληση προϊόντα, να παύει οριστικά ή προσωρινά την πώληση προϊόντων χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του Πελάτη.
η) να τροποποιεί τον τρόπο λειτουργίας του E-shop και τις χρεώσεις, καθώς επίσης και
θ) να αναρτά προσφορές για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή/και μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων, να προβαίνει σε τακτικές ή έκτακτες εκπτώσεις, να διενεργεί διαγωνισμούς κ.ο.κ.

12.2 Σε περίπτωση που κάποιος όρος της σύμβασης κριθεί ως καταχρηστικός ή ακυρωθεί τούτο δεν συμπαρασύρει και τους λοιπούς όρους της σύμβασης που εξακολουθούν να ισχύουν και να δεσμεύουν τα μέρη. Εάν οποιοδήποτε μέρος των Όρων και Προϋποθέσεων κριθεί άκυρο, ακυρώσιμο ή μη εκτελεστό (συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε διάταξης στην οποία αποκλείουμε την ευθύνη μας απέναντί σας), η εκτελεστότητα οποιουδήποτε άλλου μέρους των Όρων και Προϋποθέσεων δεν θα επηρεαστεί – όλοι οι άλλοι όροι θα παραμείνουν πλήρως σε ισχύ.

12.3 Τυχόν καθυστέρηση άσκησης από τα μέρη μέρους ή του συνόλου των δικαιωμάτων που απορρέουν από τους παρόντες όρους δεν επιφέρει αποδυνάμωση ή παραίτηση από το εν λόγω δικαίωμα το οποίο δύναται να ασκηθεί οποτεδήποτε σε μεταγενέστερο στάδιο και καθ’ εύλογη κρίση του δικαιούχου.

12.4 Οι επικεφαλίδες υπό μορφή ερωτήματος που περιέχονται στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις τίθενται για λόγους αναφοράς μόνο και δεν θα επηρεάσουν το νόημα ή την ερμηνεία τους.